Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Závěr projektu E-SPEAKERS

Obrázek WhatsApp 2023 06 29 v 07.41.25

V květnu nás čekalo finále a uzavření celého projektu. Za podrobnější zmínku určitě stoji práce na e-knize. Aplikace, ve které jsme pracovali se jmenuje STORYJUMPER. Do formátu knihy si vložíte text na jednotlivé stránky, doplníte obrázky a namluvíte text. Naším úkolem byla právě mluvená část. Hlavním hrdinou příběhu byl pejsek Rino, který prožívá různá dobrodružství. Už teď si můžete koupit tuto e knihu za 3 libry na portálu STORYJUMPER. Ke knize jsme udělali i hru na zopakování slovní zásoby. Davidovi Šálkovi se podařil mástr štik, nad kterým žasli i středoškoláci z Turecka, kteří se účastnili tohoto projektu. David vytvořil regulérní hru, která dějem odpovídala příběhu a obrázky z ilustrací převedl do 3D prostředí počítačové hry.

Mgr. I. Jurčeková a Mgr. M. Gagová

 

Ke správnému fungování tohoto velkého týmu o 180 členech byla nutná dobrá komunikace a celkové řízení teamů. O řízení a koordinaci se starali hlavně učitelé prostřednictvím Teachers’Webinar. Ale i žáci museli komunikovat mezi sebou a domlouvat si postup mezi jednotlivými smíšenými skupinami. Studentské webináře i chat - vše probíhalo v angličtině. Smíšené teamy se skládaly z dětí z různých států různého věku. Tyto smíšené teamy pracovaly na tématu britské reálie, sport a jídlo. Na závěr projektu jsme nahráli společný pozdrav z České republiky pro Ázerbájdžán k jejích státnímu svátku.

Každý projekt je třeba zhodnotit, a to formou dotazníků pro žáky, i závěrečnou evaluací, kterou napsali za každou třídu vedoucí učitelé. Žáci obdrželi certifikát s mezinárodní platností, které mohou použít do svého portfolia u přijímacích zkoušek na SŠ.

Celkovým přínosem tohoto projektu byla především mezinárodní spolupráce s vrstevníky z různých evropských zemí. Kromě angličtiny, benefitem tohoto projektu bylo využití digitálních technologií jak pro výuku, tak i pro běžnou praxi. Žáci získali potřebné sebevědomí pro využití angličtiny v psané i mluvené podobě. Poznali, že práce v teamu, navíc mezinárodním, není jednoduchá, ale dokáží se do ní aktivně zapojit, rozdělit si role a být pro team spolehlivou oporou. Tato zkušenost bude zajisté důležitá pro jejích další profesní směřování.

videa 

Spolupracujeme

hostetin logoDDM PastelkaLesy CRliskaLogo PUOBlogo trnkaOVOVweb vis logozabka 02NPZP povinna publicita banner A4

Free Joomla! template by L.THEME